Blog
10 pont a hasadnak!

10 pont a hasadnak!

Forrás: Óra Monika , feltöltve: 2017. február 27. (hétfő) 13:47

A fürdőruha szezon már a sarkon, itt az ideje elkezdeni a hasad karcsúsítását, erősítését. A lapos és feszes has nem csak testedzés kérdése. Az elfogyasztott ételek sokkal inkább szerepet játszanak, mint az edzések során tett erőfeszítések. Vess egy pillantást az alábbi listára, amely - a kizárólagosság igénye nélkül - tartalmazza a legjobb has formáló ételeket.

10 pont a hasadnak!

A fürdőruha szezon már a sarkon, itt az ideje elkezdeni a hasad karcsúsítását, erősítését. A lapos és feszes has nem csak testedzés kérdése. Az elfogyasztott ételek sokkal inkább szerepet játszanak, mint az edzések során tett erőfeszítések. Vess egy pillantást az alábbi listára, amely - a kizárólagosság igénye nélkül - tartalmazza a legjobb has formáló ételeket.
10 pont a hasadnak!
HYPOXI Alakformáló Szombathely

1. Görög joghurt: Ha a tökéletes edzés utáni nasit keresed, ne keress tovább! A görög joghurt 18 g fehérjét biztosít az energiád helyreállításához. Plusz, cukortartalma általában sokkal alacsonyabb más joghurtokéhoz képest.

2. Leveles zöldségek: Például a spenót, a leveles kel, a szareptai mustár nélkülözhetetlenek a kockahashoz. Telis tele vannak A-, C-, K-vitaminokkal, folsavval, kalciummal, vassal, magnéziummal, káliummal és rosttal. Alacsony kalóriatartalmuk miatt bőségesen fogyaszthatod őket.

3. Tojás: Ne riasszon el a magas zsír és koleszterin tartalom. A tojásról tudjuk, hogy egészséges zsírokat, „jó” koleszterint és sok fehérjét tartalmaz. Valójában képes segíteni a nem kívánt zsír elégetésében.

4. Quinoa: Az egészséges szénhidrátok, mint a quinoa elűzik az éhséget és még a derékvonaladra is vigyáznak. A quinoa tele van egészséges fehérjével, vitaminokkal, ásványi anyagokkal és rosttal, amitől tökéletesen tudja helyettesíteni a tésztaféléket vagy a fehér kenyeret.

5. Borsmenta: Csodákat művel az emésztőrendszerrel. Ha puffadástól, emésztési problémáktól vagy székrekedéstől szenvedsz, egy pohár borsmenta tea lehet a megoldás. Megszünteti a gázképződést és hasfeszülést, elősegíti az egészséges és hatékony emésztést.

6. Piros kaliforniai paprika: Már ránézni is gyönyörűség, hát még az íze! Ez az édes friss íz bármikor jólesik, fogyaszd nasiként! Gyorsítja az anyagcserét, távol tartja a fertőzéseket, és egy csomó antioxidánst tartalmaz, amitől egészséges maradsz.

7. Lazac: Mondhatnánk, hogy minden hal egyforma, de ha a vonalaidról van szó, a lazac a nyerő! Tele van omega-3 zsírsavakkal és proteinnel. Alacsony a nátrium és telített zsír tartalma, így tökéletesen beleillesztheted az étrendedbe.

8. Gyümölcs: A legtöbb gyümölcs gazdag rostban, vitaminokban, ásványi anyagokban és antioxidánsokban, amik elengedhetetlenek a fogyáshoz. A hasad formálásához legkiválóbb gyümölcsök a bogyósok, valamint az alma, körte, grapefruit és ananász.

9. Magvak: Bár a magvak gyakran gazdagok zsírban, a magas fehérjetartalmuk miatt tökéletes nasik lehetnek. Ezen túlmenően tele vannak vitaminokkal, ásványi anyagokkal és antioxidánsokkal, amik segítenek a szívbetegségek kockázatának csökkentésében. Ne feledd, a mértékletesség a kulcs!

10. Zabkása: Már unod a szokásos reggeli tojást? Dobd fel a reggeled egy bőséges zabkásával! A zab egészséges gabona, tele rosttal és fehérjével. Azt tartják, hogy csökkenti a koleszterint.

10 pont a hasadnak!
Óra Monika

Hasonló bejegyzések a témakörből

0
A léböjt
A léböjt

Az ember mindenevő, azonban az eltérő kultúrákban vagy egyének esetében léteznek preferált vagy éppe...

0
„Minden fejben dől el”
„Minden fejben dől el”

Egyik családtagom orvossága ez bármilyen problémára. Talán még maga sem tudja, hogy mennyire igaza l...

HYPOXI Alakformáló Stúdió Szombathely

Cím: 9700Szombathely, Mátyás király u. 18. I/4.
Adószám: 23922406-2-18

 

Telefon:+36 (30) 386 8864
E-mail:studio@hypoximania.hu

Kövess minket!