Blog
Nassolj bűntudat nélkül!

Nassolj bűntudat nélkül!

Forrás: Óra Mónika , feltöltve: 2016. február 05. (péntek) 08:36

A nassolás testsúlygyarapodáshoz vezet, de vannak olyan ételek, amelyekhez nyugodtan menekülhetsz, ha rád tör a „rágcsakór”. Miért tömnéd a csipszet vagy innál kólát, ha eddig olyan keményen dolgoztál! Az alábbiakban összefoglalom a legjobb fogyasztó finomságokat (persze néhány gyümölcsön és zöldségen túl),amiket bátran fogyaszthatsz, ha már nem bírod vacsoráig.

Nassolj bűntudat nélkül!

A nassolás testsúlygyarapodáshoz vezet, de vannak olyan ételek, amelyekhez nyugodtan menekülhetsz, ha rád tör a „rágcsakór”. Miért tömnéd a csipszet vagy innál kólát, ha eddig olyan keményen dolgoztál! Az alábbiakban összefoglalom a legjobb fogyasztó finomságokat (persze néhány gyümölcsön és zöldségen túl),amiket bátran fogyaszthatsz, ha már nem bírod vacsoráig.
Nassolj bűntudat nélkül!
HYPOXI Alakformáló Szombathely

Étcsokoládé

Ha édeset kívánsz, az étcsoki a legjobb megoldás, és nem csak azért mert lényegesen egészségesebb a sütinél. Kutatások szerint az ízükben intenzív ételektől hamarabb elfáradnak az ízlelőbimbóink, ezáltal már egy-két kockától jól érzed magad.

Zsírszegény fahéjas túró

Ne úgy gondolj rá, mint a nagyi diétájára. Ez a nasi jó sokáig eltelít. 150 g túró kb. 28 g fehérjét tartalmaz, 5 grammal többet, mint ugyanennyi görög joghurt. Fahéjjal ínycsiklandozóbbá varázsolhatod zsírszegény túródat, és mivel a sütiket juttatja eszedbe, olyan érzés, mintha édességet ennél.

Héjas pisztácia

A csonthéjasok minden súlycsökkentő étellistán szerepelnek és jó okkal. Magas a protein- és egészséges olaj tartalmuk, amelyek hosszabban fenntartják a teltségérzetet. A pisztácia kevesebb kalóriát tartalmaz, mint mondjuk a mandula, így többet is ehetsz belőle. Mindemellett a héj eltávolítása időigényes, így meghosszabbodik a nasi időd.

Pörkölt csicseriborsó

Sós és ropogós, mint a csipsz, de vele ellentétben tele van proteinnel és rosttal, így nem csupán kalóriát viszel be. Így készítsd: tegyél egy tepsibe egy evőkanál olíva olajat, öntsd bele a csicseriborsót (konzerv) öblítés után. Szórd meg egy csipetnyi sóval és egy-két teáskanál őrölt római köménnyel vagy pirospaprikával, majd süsd készre 200 fokon kb. 10 percig. (A maradékkal feldobhatod salátádat.)

Nassolj bűntudat nélkül!
Óra Mónika

Hasonló bejegyzések a témakörből

0
10 kalciumban gazdag étel
10 kalciumban gazdag étel

Ha eddig azt gondoltad, hogy a „tejbajusz” a csonterősítő kalcium bevitelének szükséges velejárója, ...

0
Andalúz paradicsomleves
Andalúz paradicsomleves

A zöldség evés bármilyen formában jó, le a leghasznosabb, ha nyersen fogyasszuk. A spanyoloknak kösz...

HYPOXI Alakformáló Stúdió Szombathely

Cím: 9700Szombathely, Mátyás király u. 18. I/4.
Adószám: 23922406-2-18

 

Telefon:+36 (30) 386 8864
E-mail:studio@hypoximania.hu

Kövess minket!